Restricted Discussion Area

Welcome to the NIHR WoundTec HTC discussion area. 

Here you can join discussions about the latest innovations and ideas to improve wound care as well as the work of the HTC.

Please note, access to this area is by invitation only. If you have been invited to contribute you should already have received the following information:

  1. username
  2. password
  3. discussion thread ID number(s)

First you must log in to confirm your identity. Then you may use the "Title Filter" box below to search for your discussion ID number. Your access will be restricted to only those discussion threads to which your access has been granted.

If there is a new discussion topic you would like to create, please contact us with details of the topic and we will set it up.

Wound Tec forum post 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod autem ratione actum est, id officium appellamus. At coluit ipse amicitias. Vives, inquit Aristo, magnifice atque praeclare, quod erit cumque visum ages, numquam angere, numquam cupies, numquam timebis. Duo Reges: constructio interrete. An quod ita callida est, ut optime possit architectari voluptates? Si ad corpus pertinentibus, rationes tuas te video compensare cum istis doloribus, non memoriam corpore perceptarum voluptatum; Idem adhuc; Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum.

Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus. Quod iam a me expectare noli. Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Honestum igitur id intellegimus, quod tale est, ut detracta omni utilitate sine ullis praemiis fructibusve per se ipsum possit iure laudari. Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt; Sed quod proximum fuit non vidit. Nescio quo modo praetervolavit oratio. Si enim sapiens aliquis miser esse possit, ne ego istam gloriosam memorabilemque virtutem non magno aestimandam putem. At iam decimum annum in spelunca iacet. Itaque eos id agere, ut a se dolores, morbos, debilitates repellant. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti.

Possumusne ergo in vita summum bonum dicere, cum id ne in cena quidem posse videamur?

Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Omnia peccata paria dicitis. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Sed quid attinet de rebus tam apertis plura requirere? Cum sciret confestim esse moriendum eamque mortem ardentiore studio peteret, quam Epicurus voluptatem petendam putat. Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Reperiam multos, vel innumerabilis potius, non tam curiosos nec tam molestos, quam vos estis, quibus, quid velim, facile persuadeam. Certe nihil nisi quod possit ipsum propter se iure laudari. De ingenio eius in his disputationibus, non de moribus quaeritur.

  1. Sed non alienum est, quo facilius vis verbi intellegatur, rationem huius verbi faciendi Zenonis exponere.
  2. Disserendi artem nullam habuit.
  • Nos grave certamen belli clademque tenemus, Graecia quam Troiae divino numine vexit, Omniaque e latis rerum vestigia terris.
  • Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici.
  • Ex quo, id quod omnes expetunt, beate vivendi ratio inveniri et comparari potest.
  • Sin est etiam corpus, ista explanatio naturae nempe hoc effecerit, ut ea, quae ante explanationem tenebamus, relinquamus.
  • Utilitatis causa amicitia est quaesita.

Alia quaedam dicent, credo, magna antiquorum esse peccata, quae ille veri investigandi cupidus nullo modo ferre potuerit. Restant Stoici, qui cum a Peripateticis et Academicis omnia transtulissent, nominibus aliis easdem res secuti sunt. Nam e quibus locis quasi thesauris argumenta depromerentur, vestri ne suspicati quidem sunt, superiores autem artificio et via tradiderunt. Quam illa ardentis amores excitaret sui! Cur tandem? Tubulo putas dicere? -, sed ut hoc iudicaremus, non esse in iis partem maximam positam beate aut secus vivendi. Sed fac ista esse non inportuna; Ratio quidem vestra sic cogit. Summum enĂ­m bonum exposuit vacuitatem doloris; Non enim solum Torquatus dixit quid sentiret, sed etiam cur.

Si sapiens, ne tum quidem miser, cum ab Oroete, praetore Darei, in crucem actus est. Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attuleris, quam te reprehenderim. Nemo enim est, qui aliter dixerit quin omnium naturarum simile esset id, ad quod omnia referrentur, quod est ultimum rerum appetendarum. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Roges enim Aristonem, bonane ei videantur haec: vacuitas doloris, divitiae, valitudo; Ergo, inquit, tibi Q. De maximma autem re eodem modo, divina mente atque natura mundum universum et eius maxima partis administrari. Et nemo nimium beatus est; Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti?

User Control

Please log in to access the discussion threads.